Електронний каталог
збут
Документи:
- Балабанова, Л. В. Маркетинговий аудит системи збуту [Текст] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, А. В. Балабаниць. – Київ : Професіонал, 2004. – 223 с.
- Балецька, З. В. Концептуальна модель організаційно-економічного забезпечення експортної діяльності виробничих підприємств в процесі виходу на нові ринки збуту [Текст] / З. В. Балецька // Економіка. Фінанси. Право. – 2018. – № 1. – С. 8-11. – Бібліогр. в кінці ст.
- Батырев, М. 45 татуировок продавана [Текст] : Правила для тех, кто продает и управляет продажами / М. Батырев. – Рига : Apgads Mantojums, 2016. – 278 с. – 100.00.
- Бергер, Й. Заразливий [Текст] = Contagious : Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають популярними / Й. Бергер ; пер. з англ. О. Замойська. – 4-те вид. – Київ : Наш формат, 2018. – 196 с. – ISBN 978-617-7279-12-8 : 176.40.
- Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] : навч. посіб. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – 2-ге вид. – Київ : ЦУЛ, 2010. – 200 с.
- Бойко, О. О. Вплив виробничих факторів на рентабельність соєвиробництва в Україні [Текст] / О. О. Бойко // Економіка АПК. – 2013. – № 3. – С. 46-50. – Бібліогр. в кінці ст.
- Булах, Т. Інноваційні технології в організації збуту видавничої продукції та послуг [Текст] / Т. Булах // Вісник книжкової палати. – 2014. – № 10. – С. 6-9. – Бібліогр. в кінці ст.
- Власюк, О. С. Фінансові аспекти розширення ринків збуту та стимулювання розвитку внутрішнього ринку в умовах запровадження зони вільної торгівлі з ЄС [Текст] / О. С. Власюк // Фінанси України. – 2014. – № 4. – С. 46-60. – Бібліогр. в кінці ст.
- Гінгстон, П. Найкраща книжка про збут і маркетинг [Текст] / П. Гінгстон. – Львів : Сейбр-Світло, 1995. – 176 с. – (Бібліотечка малого бізнесу).
- Грицишин, А. Облік збутової діяльності в умовах розмежування логістичних маркетингових процесів [Текст] / А. Грицишин // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2020. – № 1. – С. 200-212. – Бібліогр. в кінці ст.
- Дячун, О. Економіка і управління підприємствами [Текст] / О. Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2016. – № 3. – С. 106-112. – Бібліогр. в кінці ст.
- Канарик, Ю. Розвиток законодавства у сфері виробництва та реалізації молока і молочної сировини [Текст] / Ю. Канарик // Підприємництво, господарство і право. – 2014. – № 4. – С. 46-50. – Бібліогр. в кінці ст.
- Козин, Л. Соціально-відповідальний маркетинг підприємств-виробників алкогольних напоїв: європейський досвід [Текст] / Л. Козин // Журнал європейської економіки. – 2013. – № 3. – С. 358-379. – Бібліогр. в кінці ст.
- Кондзелка, М. Бонуси для дистриб'юторів продукції [Текст] / М. Кондзелка // Дебет-кредит. – 2013. – 22 квіт. (№ 16). – С. 28-34.
- Манн, І. Маркетинг на 100% [Текст] : Ремікс : Як стати успішним менеджером із маркетингу / І. Манн. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2018. – 239 с. – ISBN 978-617-12-5111-3 : 200.00.
- Муті, І. Брендинг за 60 хвилин [Текст] / І. Муті ; пер. з англ. О. Чупа. – Харків : Фабула, 2019. – 255 с. – ISBN 978-617-09-5265-3 : 270.00.
- Паундстоун, В. 9,99. Міф про чесну ціну [Текст] = Priceless / В. Паундстоун ; пер. з англ. Д. Кожедуб. – Київ : Наш формат, 2019. – 344 с. – ISBN 978-617-7682-16-4 : 208.00.
- Скотт, Д. М. Фанократія [Текст] = Fanocracy : Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів / Д. М. Скотт, Р. Скотт. – Київ : Yakaboo Publishing, 2020. – 272 с. – ISBN 978-617-7544-41-7 : 220.50.
- Стюарт, Грант Ефективне управління збутом. Як зробити ваш відділ збуту найкращим [Текст] = Successfull Sales Management / Грант Стюарт. – Дніпропетровськ : Баланс-клуб, 2002. – 174 с.
- Томас, М. Посібник The Financial Times зі стратегії для соціальних медіа [Текст] : Як рекламувати свій бізнес, управляти ризиками та розвивати особистий бренд / М. Томас. – Харків : Фабула, 2020. – 303 с. – ISBN 978-617-09-6383-3 : 233.70.
- Філановський, О. Гра в бренди [Текст] : Як збільшити шанси вашого бізнесу на успіх / О. Філановський. – Київ : Наш формат, 2019. – 173 с. – ISBN 978-617-7730-41-4 : 149.62.
- Ціхановська, В. М. Основні фактори, що зумовлюють якість продукції тваринництва [Текст] / В. М. Ціхановська, О. М. Ціхановська. – С. 40-43. – Бібліогр. в кінці ст.
- Чебан, О. Яблучний вектор [Текст] : [плодово-ягідна продукція України на світовому ринку] / О. Чебан // Урядовий кур`єр. – 2016. – 3 берез. (№ 42). – С. 4.
- Чернецька, С. Градус напруги і задоволення [Текст] : як у Швеції незлюбили алкоголь: рецепт для України / С. Чернецька, Д. Горбач // Україна молода. – 2017. – 24-25 лют. (№ 25). – С. 13.
- Шарп, Б. Як зростають бренди [Текст] = How brand grow : Чого не знають маркетологи / Б. Шарп. – Київ : Наш формат, 2019. – 233 с. – ISBN 978-617-7730-33-9 : 261.25.
- Шиманська, А. Класифікація витрат на збут промислового підприємства [Текст] / А. Шиманська // Маркетинг в Україні. – 2014. – № 5. – С. 24-28. – Бібліогр. в кінці ст.
- Янишин, Я. С. Удосконалення організації управління збутом продукції в агропідприємстві [Текст] / Я. С. Янишин, Ю. П. Кашуба // Економіка АПК. – 2013. – № 9. – С. 67-70. – Бібліогр. в кінці ст.
|