Б48 |
Бергер, Й. Заразливий [Текст] / Й. Бергер. – Київ : Наш формат, 2018. – 196 с.
Науковець і бізнес-експерт Йона Берґер у своїх дослідженнях шукає відпо-віді на питання: чому одні ідеї та товари, моделі поведінки стають популярними, навіть заразливими, а інші залишаються поза масовою увагою. Чому одні відео на YouTube переглядаютьмільйони людей, а інші, не менш дотепні і захопливі, залишаються без уваги? Чому в певних ресторанах завжди людно, у той час як аналогічні заклади масово банкрутують? Яким чином місце голосування впливає на виборців? Чи можливо зробити продукт популярним за обмеженого рекламного бюджету? І чи завжди мільйонні витрати на рекламу повертаються мільйонними прибутками? Ця книга відкриває таємниці заразливого контенту і допомагає зрозуміти феномен вірусного розповсюдження інформації. Опираючись на найсучасніші технології маркетингу чуток і соціального впливу, автор подає прикладну формулу популярності, яка допоможе зробити заразливими будь-який товар або ідею.
Для широкого кола читачів, а також для фахівців зі сфери маркетингу й реклами, дослідників феноменів, пов'язаних із соціальною психологією.
|