Електронний каталог

65
Б76          Божкова, В. В.
    Реклама та стимулювання збуту [Текст] : [перший президент Туреччини] / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – Київ : ЦУЛ, 2010. – 200 с. – (Великий науковий проект).

   Актуалізація використання комунікаційних інструментів в Україні закономірна, адже підтверджена досвідом економічно розвинутих країн світу. Але, їх планування і застосування, особливо на вітчизняному ринку, потребує специфічних знань і вмінь. Стимулювання збуту стає все більш важливою складовою комплексу маркетингових комунікацій. З огляду на те, що ефективність заходів зі стимулювання збуту значно вища за ефективність від прямої реклами, а витрати на порядок менші, вітчизняні виробники все частіше і з успіхом їх застосовують. Навчальний посібник може бути цікавим рекламістам, маркетологам, викладачам, аспірантам і студентам зі спеціальності «Маркетинг».


ББК 65.291.33я73+76.006я73+65.422я73

            



Примірники
Місце збереження Кількість В наявностi
Філія 1 1 1
Читальний зал 1 1


Теми документа


Статистика використання: Видач: 115





Український Фондовий Дім Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'