Електронний каталог
інтелект
Документи:
- [Обдаровані діти] [Текст] // Психолог дошкілля. – 2020. – № 6. – С. 8-36.
- 9 типів інтелекту [Текст] : (за Говардом Гарднером) // Шкільний світ. – 2018. – № 18. – С. 9-10.
- IQ вашої дитини [Текст] : тести на визначення рівня інтелектуального розвитку дитини віком 7-10 років. – Київ : Країна мрій, 2010. – 143 с. : іл. – ISBN 978-617-538-035-2 : 28.00.
- Знаю, розумію, керую собою [Текст] : Основні ідеї з 12 книжок про розвиток емоційного інтелекту, сили волі й керування звичками / гол. ред. О. Чепенко. – Дніпро : Моноліт, 2019. – 236 с. – ISBN 978-617-577-191-7 : 390.00.
- Измерение интеллекта детей [Текст] : пособ. для психолога-практика: в 2 ч. Ч. 2 : Человеческий интелекти его измерение: теория и практика / под ред. Ю.З. Гильбуха. – Киев : [б. в.], 1992. – 132 с.
- Интенсивные методики развития памяти, логического мышления и интеллекта [Текст] / Ю. Ингус. – Донецк : БАО, 2013. – 223 с. – ISBN 978-966-481-974-6 : 22.00.
- Рідна мова - найдорожче добро [Текст] // Мова - найбільший скарб : статті. – Тернопіль : Навч. кн.-Богдан, 2020. – С. 61-123.
- Розвиток інтелекту [Текст] : 4-5 років / гол. ред. Н. Переверзєва. – Київ : Перо, 2008. – 33 с. : іл. – (Розвиток дитини). – ISBN 978-966-462-162-2 : 6.00.
- Чому люди тупі? [Текст] = Psychologie de la connerie : Психологія дурості / за ред. Ж.-Ф. Марміона. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2020. – 238 с. – ISBN 978-617-12-7615-4 : 217.80.
- Айзенк, Г. Д. Коэффициент интеллекта [Текст] : амер. бестселер №1 / Г. Д. Айзенк. – Киев : Гранд, 1994. – 112 с.
- Арос, К. Как развить умственные superспособности [Текст] / К. Арос. – Харьков ; Белгород : Клуб Семейного Досуга, 2007. – 237 с. – ISBN 978-966-343-573-2 : 19.00.
- Бащенко, С. В. Крок до успіху: психологічний супровід обдарованих дітей [Текст] : підготовка до інтелект.-твор. змагань, конкурсів, учнів. олімпіад / С. В. Бащенко, Д. М. Федорова, Н. В. Юхно. – Харків : Ранок, 2016. – 192 с. – (Бібліотека шкільного психолога). – ISBN 978-617-09-2869-6 : 31.00.
- Василькевич, Я. Освіта обдарованих дітей: тенденції та виклики сьогодення [Текст] / Я. Василькевич // Рідна школа. – 2015. – № 11/12. – С. 35-39. – Бібліогр. в кінці ст.
- Головіна, С. Геній, що став відлюдником, або Як син українця став найрозумнішою людиною на планеті [Текст] : [Вільям Джеймс Сідіс - син амер. емігранта] / С. Головіна // Пенсійний кур`єр. – 2017. – 31 берез.(№ 13). – С. 9.
- Гоулман, Д. Емоційний інтелект [Текст] = Emotional Intelligence / Д. Гоулман. – Харків : Vivat, 2023. – 511 с. – (Саморозвиток). – ISBN 978-966-942-116-6 : 390.00.
- Гоулман, Д. Емоційний інтелект [Текст] = Emotional Intelligence / Д. Гоулман. – Харків : Vivat, 2025. – 511 с. – (Саморозвиток). – ISBN 978-966-942-116-6 : 280.22.
- Гоулман, Д. Емоційний інтелект [Текст] = Emotional Intelligence / Д. Гоулман. – Харків : Vivat, 2018. – 511 с. – ISBN 978-966-942-116-6 : 183.60.
- Гоулман, Д. Емоційний інтелект [Текст] = Emotional Intelligence / Д. Гоулман. – Харків : Vivat, 2019. – 511 с. – ISBN 978-966-942-116-6 : 147.00.
- Гресь, А. Розвиток емоційного інтелекту. 5-6 років [Текст] / А. Гресь. – Харків : Основа, 2018. – 96 с. – (Перший тренінг). – ISBN 978-617-00-3367-3 : 193.00.
- Гресь, А. Розвиток емоційного інтелекту. 3-4 роки [Текст] / А. Гресь. – Харків : Основа, 2018. – 80 с. – (Перший тренінг). – ISBN 978-617-00-3366-6 : 193.00.
- Григорчук, Ю. Риси інтелектуалізму в романі Віри Вовк "Паломник" [Текст] / Ю. Григорчук // Слово і час. – 2015. – № 2. – С. 50-57. – Бібліогр. в кінці ст.
- Григоряк, О. В. Формування культури проектної діяльності: перешкоди та шляхи їх усунення [Текст] / О. В. Григоряк // Виховна робота в школі. – 2013. – № 8. – С. 50-52.
- Губенко, А. В. Трансформационное мышление как показатель креативности [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 12. – С. 65-74. – Библиогр. в конце ст.
- Губенко, О. В. Психологічний аналіз творчої діяльності. Біополярна концепція механізмів творчого мислення (БКМТМ) [Текст] / О. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 6. – С. 68-80. – Бібліогр. в кінці ст.
- Євдокимов, В. "Чотири кити" дидактичної моделі навчання учнів початкової школи всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України" [Текст] / В. Євдокимов, І. Гавриш // Рідна школа. – 2013. – № 10. – С. 42-46. – Бібліогр. в кінці ст.
- Животенко, Л. Інноваційні технології в роботі з дошкільниками [Текст] : розвиток емоційного інтелекту дошкільників у позашкільному навчальному закладі / Л. Животенко // Психолог дошкілля. – 2018. – № 4. – С. 4-8.
- Забаровська, С. М. Програма тренінгу емоційної компетентності для практичних психологів [Текст] / С. М. Забаровська // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 9. – С. 47-59.
- Заїка, Є. Особливості інтелектуального та особистісного розвитку студентів, які практикують трансцендентальну медитацію [Текст] / Є. Заїка, С. Готвянський // Психологія і суспільство. – 2013. – № 2. – С. 137-142. – Бібліогр. в кінці ст.
- Зозуляк, А. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в системі навчання за науково-педагогічною програмою "Інтелект України" [Текст] / А. Зозуляк // Початкова школа. – 2019. – № 2. – С. 62-64.
- Зуєва, О. М. Розвиток інтелектуально-творчого потенціалу учнів на уроках літератури [Текст] / О. М. Зуєва // Зарубіжна література в школі. – 2017. – № 9/10. – С. 9-13. – Бібліогр. в кінці ст.
- Кайку, М. Майбутнє розуму [Текст] = The Future of the Mind : Наукові спроби осягнути, вдосконалити і підсилити інтелект / М. Кайку ; пер. з англ. А. Кам'янець. – Львів : Літопис, 2017. – 407 с. – ISBN 978-966-8853-70-8 : 110.25.
- Коваленко, О. Деякі теоретичні питання ідентифікації здібних і обдарованих дітей старшого дошкільного віку [Текст] / О. Коваленко, О. Щербаков, О. Щербакова // Рідна школа. – 2013. – № 10. – С. 24-27. – Бібліогр. в кінці ст.
- Коваленко-Кобилянська, І. Г. Вплив актуалізації метакогнітивних здібностей на психологічне здоров'я у старості [Текст] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Педагогіка і психологія. – 2017. – № 2. – С. 63-68. – Бібліогр. в кінці ст.
- Корж, С. Товари і послуги. Що можна купити за гроші [Текст] : (я досліджую світ, 1 клас) / С. Корж // Початкова школа. – 2019. – № 10. – С. 25-26.
- Лагодюк, В. Шляхи вдосконалення математичної початкової освіти у проектних класах "Інтелект України" [Текст] / В. Лагодюк, І. Федорчук // Початкова школа. – 2018. – № 7. – С. 14-19.
- Матвеєва, Н. Двомовність у світлі психолінгвістичних досліджень [Текст] / Н. Матвеєва // Дивослово. – 2018. – № 11. – С. 42-44. – Бібліогр. в кінці ст.
- Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій [Текст] : [феномен "емоційного інтелекту"] / Ю. Я. Мединська // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 10. – С. 11-15. – Бібліогр. в кінці ст.
- Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи [Текст] / О. Митник // Початкова школа. – 2018. – № 11. – С. 1-4. – Бібліогр. в кінці ст.
- Міхненко, Г. Структура інтелектуальної мобільності майбутніх інженерів [Текст] / Г. Міхненко // Рідна школа. – 2014. – № 8- 9. – С. 14-19. – Бібліогр. в кінці ст.
- Москалець, В. Сутність інтелекту, мислення, мовлення, свідомості як психофункціональних данностей [Текст] / В. Москалець // Психологія і суспільство. – 2014. – № 4. – С. 114-131. – Бібліогр. в кінці ст.
- Перре-Клермон, А.-Н. Роль социальных взаимодействий в развитии интеллекта детей [Текст] = La konstruction de l'intelligence dans l'interaction sociale / А.-Н. Перре-Клермон. – М. : Педагогика, 1991. – 245 с.
- Рибалка, В. В. Вітчизняні наукові визначення особистості та інтелект працівників соціально-психологічних служб [Текст] / В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота. – 2013. – № 7. – С. 11-16. – Продовж. № 7, 2013.
- Робсон, Д. Пастка зарозумілості [Текст] = The Intelligence Trap: Why Smart People Make Stupid Mistakes - and How to Make Wiser Decisions : Чому розумні люди вчиняють тупо / Д. Робсон. – Харків : Клуб Сімейного Дозвілля, 2021. – 319 с. – ISBN 978-617-12-8193-6 : 240.00.
- Рой, С. В. Формування мовленнєвої готовності у дошкільників з порушенням інтелекту [Текст] / С. В. Рой // Нива знань. – 2017. – № 2. – С. 52-53.
- Семенов, О. Творча дитина: зрозуміти і підтримати [Текст] : [креативність дошкільнят] / О. Семенов // Дошкільне виховання. – 2016. – № 4. – С. 2-5.
- Сенченко, М. Аксіоматична теорія соціальних систем [Текст] / М. Сенченко // Вісник Книжкової палати. – 2017. – № 11. – С. 3-11. – Продовж. №12, 2017; №1, 2, 3, 4, 2018. – Бібліогр. в кінці ст.
- Сергеев, Б. Ф. Ступени эволюции интеллекта [Текст] / Б. Ф. Сергеев. – Л. : Наука, 1986. – 191 с. – (От молекулы до организма).
- Сергієнко, О. Щасливі діти [Текст] : [обдаровані діти] / О. Сергієнко // Психолог дошкілля. – 2018. – № 12. – С. 14-22. – Бібліогр. в кінці ст.
- Старинська, О. Формування інтелектуальної ініціативності молодших школярів [Текст] / О. Старинська // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 5. – С. 1-12. – Бібліогр. в кінці ст.
- Тарасенко, Г. Мій настрій сьогодні [Текст] : розвиток емоційного інтелекту школярів / Г. Тарасенко // Психолог. – 2016. – № 1 - 2. – С. 4-10.
1
2
|