Електронний каталог
соціалізація
Документи:
- Загадковий світ емоцій [Текст] : програма занять для дітей з порушенням емоційної сфери // Психолог дошкілля. – 2017. – № 10. – С. 30-44. – Бібліогр. в кінці ст.
- Методичні рекомендації батькам та педагогам "Психологічний супровід становлення суб`єкта економічної соціалізації" [Текст] / за ред. О. В. Лавренко. – Київ : Імекс-ЛТД, 2013. – 69 с. – ISBN 978-966-189-196-7 : 25.00.
- Подорож до країни "Я" [Текст] : [дитина в соціумі] // Психолог дошкілля. – 2020. – № 7/8. – С. 14-29.
- Архипова, В. Попередження шкільної дезадаптації майбутніх першокласників [Текст] / В. Архипова // Психолог дошкілля. – 2019. – № 5. – С. 31-45. – Бібліогр. в кінці ст.
- Бєлєнька, Г. Діти, яких ми виховуємо [Текст] : покоління Альфа / Г. Бєлєнька // Дошкільне виховання. – 2022. – № 2. – С. 3-8.
- Вавілова, А. В умовах самоізоляції [Текст] : як адаптуватися до нового часу / А. Вавілова // Психолог. – 2020. – № 7/8. – С. 20-21.
- Вертипорох, Н. Сенсорна кімната [Текст] : корекційно-розвивальні заняття психолога / Н. Вертипорох // Психолог. – 2017. – № 5/6. – С. 70-76. – Бібліогр. в кінці ст.
- Волошина, А. Усі різні й усі важливі [Текст] : добірка інструментів для гармонійної соціалізації дітей / А. Волошина // Дошкільне виховання. – 2023. – № 9. – С. 24-27.
- Гавриш, Н. Дозвольте увійти... [Текст] : допоможімо дитині соціалізуватися в доросло-дитячому співтоваристві / Н. Гавриш, О. Рейпольська // Дошкільне виховання. – 2017. – № 6. – С. 2-5.
- Голубнича, Н. Я хочу стати школярем [Текст] : розвивальне заняття для дітей старшого дошкільного віку / Н. Голубнича // Психолог дошкілля. – 2018. – № 1. – С. 8-10.
- Гриценок, Л. Діагностика особливостей спілкування [Текст] / Л. Гриценок // Психолог дошкілля. – 2020. – № 11/12. – С. 50-60. – Бібліогр. в кінці ст.
- Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів [Текст] / О. Грошева // Початкова школа. – 2018. – № 2. – С. 47-49. – Бібліогр. в кінці ст.
- Діденко, М. Хто кого? [Текст] : адаптація до нових умов / М. Діденко // Психолог. – 2020. – № 7/8. – С. 3-19.
- Дічек, Н. П. Англомовна макаренкіана у XXI столітті: стан і методи інтерпретації [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія. – 2018. – № 2. – С. 72-82. – Бібліогр. в кінці ст.
- Дубінка, М. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння [Текст] / М. Дубінка // Рідна школа. – 2017. – № 3/4. – С. 15-19. – Бібліогр. в кінці ст.
- Єсаулова, О. І. Шляхи реалізації розвивально-корекційного напряму в роботі класного керівника [Текст] : (доповідь на засіданні педагогічної ради) / О. І. Єсаулова // Виховна робота в школі. – 2016. – № 10. – С. 11-22.
- Єфімова, С. Дивись на нас як на рівних [Текст] : тематичні зустрічі з учнями / С. Єфімова // Психолог. – 2017. – № 21/22. – С. 53-70.
- Калашник, В. Співпереживання - основа взаємодії при аутизмі [Текст] : формування раннього афективного досвіду дітей / В. Калашник // Психолог дошкілля. – 2019. – № 6. – С. 16-22. – Бібліогр. в кінці ст.
- Каніболоцька, М. Аспект полегшення адаптації дитини до школи [Текст] / М. Каніболоцька // Психолог дошкілля. – 2020. – № 11/12. – С. 16-33. – Бібліогр. в кінці ст.
- Капкович, С. Специфіка роботи психолога з дітьми з порушеннями зору [Текст] / С. Капкович // Психолог дошкілля. – 2016. – № 11. – С. 26-29. – Бібліогр. в кінці ст.
- Кіяшко, Р. М. Громадська школа лідерства [Текст] : (програма навчання учнівського активу) / Р. М. Кіяшко // Виховна робота в школі. – 2016. – № 12. – С. 33-36. – Бібліогр. в кінці ст.
- Клименко, І. Мандала навколо нас [Текст] : робота з дітьми з порушенням зору / І. Клименко // Психолог дошкілля. – 2019. – № 8. – С. 35-40. – Бібліогр. в кінці ст.
- Кредісов, А. І. Теоретичні підходи до дослідження етапів розвитку ринкової економіки [Текст] / А. І. Кредісов // Економіка України. – 2017. – № 9. – С. 3-18. – Бібліогр. в кінці ст.
- Куртішова, І. Правила успішної соціалізації та набуття емоційного досвіду [Текст] / І. Куртішова, О. Мокосєєва, В. Прибульська // Психолог дошкілля. – 2019. – № 5. – С. 21-27. – Бібліогр. в кінці ст.
- Лаєвська, Н. Процес соціалізації [Текст] : діти молодшого шкільного віку з раннім дитячим аутизмом у сучасному суспільстві / Н. Лаєвська, В. Дорошенко // Психолог. – 2018. – черв.(№11-12). – С. 64-77. – Бібліогр. в кінці ст.
- Ліствіна, Д. Соціально-психологічний статус десятикласників [Текст] : подолання труднощів адаптації у старшій школі / Д. Ліствіна, О. Беляєва // Психолог. – 2017. – № 7/8. – С. 1-16. – Вкладка: Практики для практики, №7-8. – Бібліогр. в кінці ст.
- Лучинкіна, А. І. Аналіз мотиваційної складової Інтернет-соціалізації [Текст] / А. І. Лучинкіна // Практична психологія та соціальна робота. – 2014. – № 9. – С. 1-4. – Бібліогр. в кінці ст.
- Найдьонова, Л. А. Діти і гроші в Інтернеті: проблема економічної кіберсоціалізації [Текст] / Л. А. Найдьонова // Педагогіка і психологія. – 2019. – № 1. – С. 55-60. – Бібліогр. в кінці ст.
- Петрова, С. Організаційно-педагогічні умови становлення особистості дитини-сироти [Текст] / С. Петрова // Рідна школа. – 2016. – № 7. – С. 56-60. – Бібліогр. в кінці ст.
- Підгорна, А. Мінлива юність [Текст] : психологічна адаптація учнів 10-го класу / А. Підгорна // Психолог. – 2021. – № 1/2. – С. 28-36. – Бібліогр. в кінці ст.
- Погорєлова, Г. В. Шкільна служба примирення [Текст] : [вирішення різноманітних конфліктів] / Г. В. Погорєлова // Позакласний час. – 2016. – № 12. – С. 37-52.
- Псатій, А. Усе про соціальний розвиток дитини [Текст] / А. Псатій // Психолог дошкілля. – 2021. – № 1/2. – С. 6-15. – Бібліогр. в кінці ст.
- Пятницкая, Г. Т. Развитие внутренней торговли: современные трансформации и приоритеты социализации [Текст] / Г. Т. Пятницкая, В. Н. Жуковская // Актуальні проблеми економіки. – 2015. – №11. – С. 106-119. – Библиогр. в конце ст.
- Радул, В. Культура та соціалізація особистості [Текст] / В. Радул // Рідна школа. – 2018. – № 1-2. – С. 8-12. – Бібліогр. в кінці ст.
- Радул, В. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях [Текст] / В. Радул // Рідна школа. – 2016. – № 1. – С. 3-10. – Бібліогр. в кінці ст.
- Ракша, А. Педагогіка Марії Монтессорі в сучасній бібліотеці для дітей [Текст] / А. Ракша // Бібліотечна планета. – 2021. – № 1. – С. 12-14. – Бібліогр. в кінці ст.
- Регент, Ю. Покоління Z - прибульці з майбутнього [Текст] : як із ними порозумітися? / Ю. Регент // Краєзнавство, географія, туризм. – 2018. – № 7. – С. 4-7.
- Роденко, О. Адаптація та дезадаптація [Текст] : соціальна адаптація дитини в шкільному просторі / О. Роденко // Психолог. – 2018. – № 1/2. – С. 84-91. – Бібліогр. в кінці ст.
- Савчук, О. Гра-стратегія: формуємо соціальний досвід дошкільнят [Текст] : тренінг для педагогів / О. Савчук // Дошкільне виховання. – 2016. – № 12. – С. 20-22.
- Саух, П. Ю. Соціокультурні тенденції в сучасному молодіжному середовищі: цивілізаційний вимір [Текст] / П. Ю. Саух // Педагогіка і психологія. – 2017. – № 4. – С. 30-36. – Бібліогр. в кінці ст.
- Сєдова, Т. Д. Соціалізація шкільного середовища - запорука мобільного входження особистості в інформаційне та культурне соціальне оточення [Текст] / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга, Л. П. Ампілогова // Виховна робота в школі. – 2016. – № 4. – С. 2-8. – Бібліогр. в кінці ст.
- Скрипник, Т. Соціальний розвиток дітей інклюзивної групи [Текст] / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. – 2020. – № 12. – С. 3-7.
- Скрипник, Т. Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Т. Скрипник // Дошкільне виховання. – 2018. – № 10. – С. 6-9.
- Смольникова, Г. Як створити позитивний мікроклімат у різновіковій групі [Текст] : [процес соціалізації дошкільнят] / Г. Смольникова // Дошкільне виховання. – 2017. – № 6. – С. 6-9.
- Сущенко, О. Вони - інші! [Текст] : соціальна інтеграція дітей з обмеженими можливостями здоров'я / О. Сущенко // Дошкільне виховання. – 2017. – № 6. – С. 10-12.
- Ткаченко, Н. Бібліотека для юнацтва в умовах реал-тайму: проекція на майбутнє [Текст] : [б-ки, що обслуговують молодь, ставлять перед собою завдання соціалізації та особистісного розвитку юного покоління] / Н. Ткаченко // Бібліосвіт : інформ. вісн. / редкол.: Г. Саприкін, Т. Сопова, Т. Якушко. – Київ : [б. в.], 2015. – Вип. 4 (56). – С. 18-22.
- Харченко, Г. Соціалізація дитини з особливими потребами [Текст] / Г. Харченко // Психолог. – 2016. – № 23/24. – С. 81-83. – Бібліогр. в кінці ст.
- Харченко, Н. 27 фактів, які варто знати про покоління <<Z>> [Текст] / Н. Харченко // Шкільний світ. – 2018. – № 5. – С. 5-14. – Бібліогр. в кінці ст.
- Харченко, Н. Діти покоління "Z" [Текст] : 21 порада дорослим для роботи та налагодження комунікації / Н. Харченко // Шкільний світ. – 2018. – № 8. – С. 5-9.
- Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі [Текст] / Л. Шуліменко // Початкова школа. – 2017. – № 10. – С. 55-57. – Бібліогр. в кінці ст.
1
2
|